czwartek, 9 lutego 2012

Modlitwa podczas stania w kolejce?..... Jak najbardziej jestem ZA !!!

Dziwny jest ten świat,                                    
gdzie jeszcze wciąż
mieści się wiele zła.
I dziwne jest to,
że od tylu lat
człowiekiem gardzi człowiek…..- śpiewał Czesław Niemen…
Idąc rano do pracy „natchnęła” mnie właśnie ta piosenka wszystkim znana nie od dziś ;) Sama śpiesząc się do pracy żeby zdążyć, obok mnie mnóstwo również tzw szybkobiegaczy do pracy, do szkoły , wszyscy z pośpiechem, niektórzy zdenerwowani że się światło zmieniło na czerwone więc trzeba poczekać , w sklepie gdzie robie przed praca zakupy przede mna parę osób i już ktoś nerwowo patrzy na zegarek, pani sprzedawczyni „ troi się „ żeby nadążyć ale i tak dla ludzi czekających w malutkiej kolejce to za długo i swoim zachowaniem  prezentuja tzw pseudokulture bo do kultury to im daleko…. Czyz ten świat nie jest dziwny???  Na każdym kroku zdenerwowanie itp. Gdzie tzw szacunek do wykonującej pracę od osób które czekaja na swoją kolejkę?  Czy tak powinien postępowac chrześcijanin?... Nieraz w pracy ktoś mi skomentuje że wolno obsługuje ,że powinnam szybciej , już nie mówiąc o stukaniu ręką w stół ze zdenerwowania to tez się zdarza od razu wiadomo że ten , ta to nerwus ….– odpowiadam ze stoickim spokojem że mam tylko 2 ręce i 2 nogi J To są tzw „umilacze” od ludzi …Nie biorą oni tego iż chce się dobrze wykonac prace , bez pomyłki itp. dla nich liczy się szybkośc a najlepiej bieg na wyścigi…. Myslę że oni nie zdaja sobie sprawy że postępując tzk nie szanują innych osób bo wg mnie jest to brak szacunku .
… Mamy XXI wiek , panuje zabieganie, stres z powodu braku pracy czy też jej utraty , często brakuje sił …I tak sobie pomyślałam iż w takim zabieganiu, pospiechu można łatwo zapomną o tym co najważniejsze jest w życiu – o Panu Bogu!. No włąśnie czy nie zapominamy o Nim ? czy pamiętamy że bez Boga ani do proga??? W takim zabieganiu diabeł tylko czai się aby zadziałać …. Przecież jak się stoi w kolejce to zamiast złośliwie komentowac i denerwowac to można się pomodlić i na pewno nie będzie to stracony czas a wrecz odwrotnie. No ale ludzie wolą inny rodzaj rozrywki ach dziwny ten  swiat ….. Oczywiście nie wszyscy zachowują się w ten sposób ale niestety dużo jest takich osób….Kiedys pewna osoba którą obsługiwałam najpierw stałą w długiej kolejce a jak już przyszła jej kolej ja patrzę a ona ma różaniec i modli się i to się nazywa tzw pozytywne wykorzystanie czasu gdyż rozmowa z Bogiem daje powera do zmagania się z trudnościami życia codziennego. I włąśnie takiego wykorzystywania czasu kolejkowego i nie tylko życze Ci Droga Czytelniczko i Drogi Czytelniku J
Boże daj mi odwagi i siły
bym dla bliźnich była/ł miły, bym dawała/ł  innym
siebie, gdy będą w potrzebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz