niedziela, 19 lutego 2012

Zatrzymaj się na chwilę i znajdź czas na uczestnictwo w 40 godzinnym Nabożeństwie !



Dzisiaj zaczyna się tzw 40 godzinne nabożeństwo- które jest przygotowaniem do okresu Wielkiego Postu. Mamy XXI w, czas Internetu, gier komputerowych itp. Co jakiś czas zmienia się moda, zmieniają się ceny itp. a czy 40 godzinne nabożeństwo jest nadal na topie? Nie ma o tym reklam w TV , na budynkach afiszów tez nie ma…. Czy ktoś w ogóle wziął to pod uwagę i zaplanował sobie swój wolny czas tak aby przyjść do Kościoła  na Adorację Najświętszego Sakramentu? …. Niektórzy maja ferie – więc mając tyle wolnego nie zrozumiałabym kogokolwiek z nich jakby nie uczestniczył w tym nabożeństwie….
Osobiście jestem zabiegana i wiecznie czasu brakuje mi na wszystko ;) Ale na pewno „wpadnę”  po pracy w odwiedziny do Pana - podziękować Mu za opiekę nade mną , moją rodziną , przeprosić za zaniedbania, poprosić o siły itp. Myślę że każdy z nas powinien jakiś czas zarezerwować sobie na ta adorację w ciszy .
Jak dla mnie nie musi być żadnej reklamy – gdyż rodzice moi wychowali mnie tak iż o tym pamiętam ….To było, jest i będzie gdyż jest to czas poświęcony Panu – czyli nigdy go za wiele ;) Przecież to jest spotkanie z Prawdziwym Przyjacielem który zna mnie ( nas)  bardzo dobrze. Skoro nieraz po pracy spotykam się ze znajomymi to dlaczego Jego miałabym ominąc??? No właśnie…. :) To przecież  z Nim „dzielę” się moimi radościami i smutkami :)
Swoje wypociny zakończę słowami pieśni :
1.Być bliżej Ciebie chcę, o Boże mój,
Z Tobą przez życie lżej nieść krzyża znój.
Ty w sercu moim trwasz,
Z miłością Stwórcy ziem
Tulisz w ojcowski płaszcz, chroniąc mnie w nim.

2. Być bliżej Ciebie chcę na każdy dzień,
za Tobą życiem swym iść jako cień.
Daj tylko, Boże dusz,
obecność Twoją czuć,
myśl moją pośród burz na Ciebie zwróć.

3. Choć jak wędrowiec sam idę przez noc,
w Tobie niech siłę mam i w Tobie moc,
gdy czuwam i wśród snu,
czy słońce jest, czy mrok
niechaj mnie strzeże Twój, o Panie, wzrok.

4. Być bliżej Ciebie chcę i w śmierci czas,
gdy mnie już będzie krył grobowy głaz.
być bliżej Ciebie chcę
to me pragnienie czuj,
bom ja jest dziecię Twe, Tyś Ojciec mój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz