poniedziałek, 6 lutego 2012

Wprowadzenie :)


Witam wszystkich którzy będa czytac moje wypociny :) Pomysł na prowadzenie bloga "dojrzewał" we mnie już od jakiegoś czasu tylko jakoś kończyło się tylko na pomyśle aż do pewnego dnia w którym dostałam tzw kopniaka od sympatycznego księdza M. no i się stało wystartowałam :) Księdzu M. oczywiście serdecznie dziekuję !  :)
Pewnie nasuwa się pytanie o czym bede pisac gdyż słowo życie to dość obszerny temat. No cóż bedę się starała pisac o sprawach codziennych i  jak w dzisiejszym zabieganiu nie zapominac o Tym co jest najważniejsze czyli o Bogu . Będe sie starała poruszać tutaj tematy religijne które jak najbardziej sa na topie ! Chciałabym aby ten blog był takim  "bezpiecznym" "pastwiskiem" dla zabieganych owieczek i to zarówno małych i tych wiekszych ;) Wierzę że Bóg będzie mi podpowiadał pomysły postów  i będzie mną kierował gdyz jest to NAJLEPSZY PRZYJACIEL !!!! Zapraszam więc Ciebie Droga Czytelniczko i Drogi Czytelniku na wspólną wędrówkę przez życie na której kolejnymi postami będa tematy religijne czyli "drogowskazy"vel wskazówki  Boże takie jak modlitwy, Pismo św, Eucharystia itd a wszystko to "wplecione" bedzie w moje życie czyli życie tzw zabieganej owieczki XXI w :)

ZAPRASZAM WSZYSTKIE OWIECZKI DO CZYTANIA I DO KOMENTOWANIA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz